Добро пожаловать
НА МОРЕ!

Арабатська Стрілка в центрі уваги

Арабатка в центрі уваги

 

  Наш туристичний міні-регіон, до якого входять Арабатська Стрілка і Генічеськ, з кожним роком стає все більш популярним і все частіше згадується в інформаційному і недійному просторі. Таке стає можливо завдяки різним факторам, а точніше завдяки сукупності цих факторів, серед яких: робота відділів туризму місцевих і обласних рад, проведення різних подій на території регіону, популяризація нашого краю блогерами і активістами. Цього року для того, щоб потрапити в епіцентр уваги представників провідних Українських ЗМІ, Арабатці сприяла ціла низка подій.

 

 

 Вже доброю традицією став щорічний рекламно-інформаційний тур «Мандруй Херсонщиною» мета якого популяризація для широкого загалу туристичних принад нашої області. Тур проводиться за ініціативи і підтримки Херсонської ОДА. Також 8 червня, про що ми писали раніше, на Арабатці відбулось врочисте вручення сертифікатів міжнародної програми «Блакитний прапор», якими було відзначено 3 пляжі. А головною подією, яка на даний момент має найбільший інформаційний інтерес стане міжнародний інвестиційний форум «Південна стратегія розвитку» , який розпочнеться 10 червня і проходитиме на території пансіоната «Сокіл», який є відомчим закладом «КБ «Південне» ім. М. К. Янгеля». Така увага викликана це й тим, що є велика ймовірність на форумі президента України Володимира Зеленського. Як ви самі розумієте, що за таких параметрів зараз наш курорт дійсно буде в епіцентрі уваги. Але окрім суто офіційних заходів, журналістам було продемонстровано всі переваги наших туристичних локацій, про що варто розповісти трохи детальніше і звичайно доповнити гарними світлинами.

 Завдяки інформаційно-рекламному туру велика група журналістів мала змогу на один день, 9 червня, відчути себе повноцінними туристами, і отримати екскурсійну програму на максималках. Почалося все з каяків, а точніше з невеликого походу в затоку Сиваш, на флоті каяк-клубу «НА МОРЕ». Представники ЗМІ на власні очі змогли побачити наскільки цікавою і живописною може бути подібна екскурсія. На сьогоднішній день це, без перебільшення маст-хев для будь-якого туриста – адже ви більше ніде не побачите нашу місцевість з таких незвичайних ракурсів.

 

 

 Але однією екскурсією не закінчилось, і після зміни каяків на катер вся група взяла напрямок на одну з головних природних пам’яток нашого краю острів Бірючий. Якщо ви не в курсі, то в нашому блозі є окрема стаття про острів, яку варто прочитати. Острів завжди справляє враження, і цей раз не був виключенням. А по іншому і не могло бути, адже такі унікальні природні умови і красу ще треба пошукати, щоб знайти аналог.

 

 

 Завершенням програми можна вважати повернення до Генічеська, де група знов потрапила на екскурсію, але вже гастрономічно-історичну. Так, вже в традиційному для цього місці – атмосферному «Pub 28» представники ЗМІ не тільки спробували страви локальної кухні Приазов’я і Генічеська, беззаперечним хітом був Азовський калкан, а також дізнались немало цікавої інформації про нашу місцевість. Як показала практика формат історично-гастрономічних екскурсій є дуже вдалою ідеєю, а розповіді про Генічеські катакомби і кургани Арабатки сприяє травленню і засвоєнню їжі.

 

 

 Ось такий насичений і цікавий день провели журналісти провідних Українських ЗМІ, на Арабатці і в Генічеську, разом з туристичним гідом, каякером і власником інформаційного порталу «НА МОРЕ» Олексієм Войцеховським і спеціалістом відділу туризму Генічеської міської ради, чарівною Альоною Біль. Але дослідження нашого краю на цьому не закінчилось для наших медійних гостей, на черзі був рекреаційний комплекс «Арабатські терми», Арабатка і інвестиційний форум наступного дня.

 

 

 Від себе зауважимо, що подібний формат популяризації місцевих курортів є дуже вдалою ідеєю, яка однозначно працює. І можна тільки висловити побажання, щоб подібних інформаційних заходів було якомога більше. Нам є що показати і туристам і журналістам, а також є багато про що розповісти. Тому маємо надію, що це не останній рекламний захід цього сезону. І зауважимо, що популяризація нашого курортного міні-регіону, до якого входять цілорічні рекреації Арабатська Стрілка і Генічеськ, є дуже важливою справою. І ця справа нагадує пазл, часточками якого є дії кожного, хто робить свій внесок: блогери, активісті, журналісти, підприємці і посадовці.

 А нашим гостям нагадуємо, що сезон 2021 розпочався, ми до нього готові і чекаємо на вас.        

   


Дозволяється використовувати матеріали сайту в некомерційних цілях при дотриманні наступних вимог:
-поставити пряму активне гіперпосилання на оригінал у вигляді: "джерело: https://namori.com.ua"
-гіперпосилання повинні бути відкриті до індексації пошуковими системами, т. е. ЗАБОРОНЕНО застосовувати «noindex», «nofollow» і будь-які інші способи;
-не можна використовувати редирект в посиланнях;
-всі посилання, які є в тексті матеріалу повинні залишатися в незмінному вигляді і бути прямими і активними;
-в разі регулярного використання матеріалів сайту «НА МОРЕ», пряма активне посилання на наш ресурс повинна бути розміщена на головній сторінці вашого сайту.
-в статті використані фото із соціальних мереж

   

copyright © https://namori.com.ua - 2021 отдых на азовском и черном морях