×
Арабатская Стрелка Генгорка Счастливцево Стрелковое
Геническ Бердянск Кирилловка Генгорка Счастливцево Стрелковое
Скадовск Железный порт Лазурное Коблево Затока Одесса
Карпати Буковель Верховина Ворохта Драгобрат Львов Микуличин Пилипец Поляница Славское Татаров Трускавец Ужгород Яблоница Яремче
Блог Добавить объект Контакты Вход

Арабатська Стрілка в центрі уваги

Арабатка в центрі уваги

 

  Наш туристичний міні-регіон, до якого входять Арабатська Стрілка і Генічеськ, з кожним роком стає все більш популярним і все частіше згадується в інформаційному і недійному просторі. Таке стає можливо завдяки різним факторам, а точніше завдяки сукупності цих факторів, серед яких: робота відділів туризму місцевих і обласних рад, проведення різних подій на території регіону, популяризація нашого краю блогерами і активістами. Цього року для того, щоб потрапити в епіцентр уваги представників провідних Українських ЗМІ, Арабатці сприяла ціла низка подій.

 

 

 Вже доброю традицією став щорічний рекламно-інформаційний тур «Мандруй Херсонщиною» мета якого популяризація для широкого загалу туристичних принад нашої області. Тур проводиться за ініціативи і підтримки Херсонської ОДА. Також 8 червня, про що ми писали раніше, на Арабатці відбулось врочисте вручення сертифікатів міжнародної програми «Блакитний прапор», якими було відзначено 3 пляжі. А головною подією, яка на даний момент має найбільший інформаційний інтерес стане міжнародний інвестиційний форум «Південна стратегія розвитку» , який розпочнеться 10 червня і проходитиме на території пансіоната «Сокіл», який є відомчим закладом «КБ «Південне» ім. М. К. Янгеля». Така увага викликана це й тим, що є велика ймовірність на форумі президента України Володимира Зеленського. Як ви самі розумієте, що за таких параметрів зараз наш курорт дійсно буде в епіцентрі уваги. Але окрім суто офіційних заходів, журналістам було продемонстровано всі переваги наших туристичних локацій, про що варто розповісти трохи детальніше і звичайно доповнити гарними світлинами.

 Завдяки інформаційно-рекламному туру велика група журналістів мала змогу на один день, 9 червня, відчути себе повноцінними туристами, і отримати екскурсійну програму на максималках. Почалося все з каяків, а точніше з невеликого походу в затоку Сиваш, на флоті каяк-клубу «НА МОРЕ». Представники ЗМІ на власні очі змогли побачити наскільки цікавою і живописною може бути подібна екскурсія. На сьогоднішній день це, без перебільшення маст-хев для будь-якого туриста – адже ви більше ніде не побачите нашу місцевість з таких незвичайних ракурсів.

 

 

 Але однією екскурсією не закінчилось, і після зміни каяків на катер вся група взяла напрямок на одну з головних природних пам’яток нашого краю острів Бірючий. Якщо ви не в курсі, то в нашому блозі є окрема стаття про острів, яку варто прочитати. Острів завжди справляє враження, і цей раз не був виключенням. А по іншому і не могло бути, адже такі унікальні природні умови і красу ще треба пошукати, щоб знайти аналог.

 

 

 Завершенням програми можна вважати повернення до Генічеська, де група знов потрапила на екскурсію, але вже гастрономічно-історичну. Так, вже в традиційному для цього місці – атмосферному «Pub 28» представники ЗМІ не тільки спробували страви локальної кухні Приазов’я і Генічеська, беззаперечним хітом був Азовський калкан, а також дізнались немало цікавої інформації про нашу місцевість. Як показала практика формат історично-гастрономічних екскурсій є дуже вдалою ідеєю, а розповіді про Генічеські катакомби і кургани Арабатки сприяє травленню і засвоєнню їжі.

 

 

 Ось такий насичений і цікавий день провели журналісти провідних Українських ЗМІ, на Арабатці і в Генічеську, разом з туристичним гідом, каякером і власником інформаційного порталу «НА МОРЕ» Олексієм Войцеховським і спеціалістом відділу туризму Генічеської міської ради, чарівною Альоною Біль. Але дослідження нашого краю на цьому не закінчилось для наших медійних гостей, на черзі був рекреаційний комплекс «Арабатські терми», Арабатка і інвестиційний форум наступного дня.

 

 

 Від себе зауважимо, що подібний формат популяризації місцевих курортів є дуже вдалою ідеєю, яка однозначно працює. І можна тільки висловити побажання, щоб подібних інформаційних заходів було якомога більше. Нам є що показати і туристам і журналістам, а також є багато про що розповісти. Тому маємо надію, що це не останній рекламний захід цього сезону. І зауважимо, що популяризація нашого курортного міні-регіону, до якого входять цілорічні рекреації Арабатська Стрілка і Генічеськ, є дуже важливою справою. І ця справа нагадує пазл, часточками якого є дії кожного, хто робить свій внесок: блогери, активісті, журналісти, підприємці і посадовці.

 А нашим гостям нагадуємо, що сезон 2021 розпочався, ми до нього готові і чекаємо на вас.        

   


Дозволяється використовувати матеріали сайту в некомерційних цілях при дотриманні наступних вимог:
-поставити пряму активне гіперпосилання на оригінал у вигляді: "джерело: https://namori.com.ua"
-гіперпосилання повинні бути відкриті до індексації пошуковими системами, т. е. ЗАБОРОНЕНО застосовувати «noindex», «nofollow» і будь-які інші способи;
-не можна використовувати редирект в посиланнях;
-всі посилання, які є в тексті матеріалу повинні залишатися в незмінному вигляді і бути прямими і активними;
-в разі регулярного використання матеріалів сайту «НА МОРЕ», пряма активне посилання на наш ресурс повинна бути розміщена на головній сторінці вашого сайту.
-в статті використані фото із соціальних мереж

   

copyright © https://namori.com.ua - 2022 отдых на азовском и черном морях